کانال های ارتباطی در اپلیکشن های فروشگاهی تا چه اندازه اهمیت دارد؟

کانال های ارتباطی در اپلیکشن های فروشگاهی تا چه اندازه اهمیت دارد؟

کانال های ارتباطی در اپلیکشن های فروشگاهی تا چه اندازه اهمیت دارد؟

هنگامی که یک اپلیکشن فروشگاهی طراحی میکنید میتوان گفت نیمی از راه را برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق گذرانده اید اما نیمی دیگر از راه، ارتباط با مشتری در هر لحظه است. از آنجایی که اپلیکشن های فروشگاهی بر روی تلفن همراه کاربران نصب می شوند و امروزه تلفن همراه یکی از وسایل در دسترس افراد است پس شما می توانید در هر لحظه به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید اما اصلا چه نیازی به وجود چنین ارتباطی است؟

اهمیت کانال های ارتباطی در اپلیکشن های فروشگاهی 

در عصر حاضر سطح انتظارات کاربران از یک فروشگاه بیشتر شده و از طرفی چون این فروشگاه اینترنتی است و تنها یک محصول را با چند عکس و بندی توضیح معرفی میکند نمیتواند به راحتی کاربر  را مجاب به خرید کند و باید امکاناتی بیشتر فراهم کند تا کاربران با خیال آسوده تری خرید کنند گویی که در یک فروشگاه واقعی قرار دارند حتی با امکاناتی فرا تر، این امکانات میتواند از همان راه ارتباطی شما با مشتری فراهم شود.

کانال های ارتباطی میتوانند مشاوره هایی را برای خرید محصولات ارائه دهند و کاربران را برای خریدن محصولی تشویق کنند. فراموش نکنید که هر چقدر اپلیکشن شما مشتری مدار تر باشد به همان اندازه موفق تر خواهد بود.

معمولا کاربران ترجیح میدهند از تجربیات دیگران بهره مند شوند و نظرات کسانی که قبلا آن محصول را دریافت کرده اند نسبت به کیفیت و ویژگی های آن بدانند. پس میتوان در اپلیکشن خود بخش هایی را برای نظرات و امتیاز دهی به محصولات قرار داد.

 

از طرفی قرار دادن بخش نظرات باعث می شود کاربران برای پاسخ به نظرات دوستانشان به صورت مکرر به اپلیکشن شما سر بزنند و همین امر موجب افزایش نرخ بازدید ها و پیشرفت چشم گیر شما خواهد شد.

کانال های ارتباطی می تواند شامل مواردی همچون بخش نظرات، امتیازدهی به محصولات، پرسش و پاسخ، فروم های مختلف و پشتیبانی آنلاین و هر موردی دیگری که ارتباط مشتری را با اپلیکیشن شما بیشتر  میکند، باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *