هر آنچه از کوپن های تخفیف باید بدانید

هر آنچه از کوپن های تخفیف باید بدانید

bigstock-Hand-Holding-Mobile-Phone-With-77010533

از کوپن های تخفیف چی میدونید چقدر در مورد این گزینه ها یعنی کوپن های تخفیف اطلاعات دارید اگه میخواید نکات جالبی را بدونید در این باره و علاقه مند هستید که اطلاعات خودتون را در این باره بیشتر کنید فقط کافیه در ادامه این مطلب ما را همراهی بفرمایید یادتون نره این روش یکی از مهم ترین و برترین روشهای جذب مشتری هستش که میتواند بسیار مفید باشد.

 

انواع استراتژی های کوپن تخفیف برای فروش بیشتر شما دوستان

اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که حتما و بدون هیچ شرطی، در استراتژی های خود از کوپن استفاده کنید.در وب سایت خود و در اپلیکیشن طراحی شده برای فروشگاهتان، حتما با جملات جذاب در مورد کوپن ها صحبت کنید به طوری که توجه همه ی مشتری ها را جلب کند. ایجاد CTA های برجسته می تواند نقش اساسی در جذب افراد برای استفاده از کوپن ها داشته باشد.

در میان محصولاتی که برای فروش قرار داده اید، اقلامی را به طور رایگان ارائه دهید. در زمانی که می خواهید از کوپن استفاده کنید، این اقلام رایگان را با دیگر اجناس پولی خود، به طور تلفیقی، بکار ببرید.
یکی از مهم ترین استراتژی ها برای استقبال مشتری ها از پیشنهادات ویژه برای فروش این است که از deadline استفاده کنید. برای کوپن ها نیز از deadline استفاده کنید تا مشتری ها بهتر به سمت آن جذب شوند.

محصولاتتان را لیست کنید و کمی آن ها را بررسی کنید. در واقع شما می توانید با توجه به آمار فروش خود، حدس بزنید که کدام محصولات در چه روزهایی بیشتر به فروش می رسند. با این کار می توانید کوپن هایتان را برای برخی محصولات در روزهای خاص برنامه ریزی کنید.

ترکیب هدایا و امتیازهای وفاداری

اگر بکار بردن کوپن در لیست فعالیت های ثابت شماست باید در مورد این سرویس خود به طور سراسری اطلاع رسانی کنید. برای این کار می توانید در وب سایت فروشگاهی تان، یا در شبکه های اجتماعی و حتی مشتری هایی که به فروشگاه تان سر می زنند اطلاع رسانی کنید. بعد از اطلاع رسانی کامل پیشنهادات خود را برای مشتریان ارسال کنید. برای ارسال پیشنهادات علاوه بر توجه به زمان، به ساعت نیز توجه داشته باشید اما نباید پیشنهادات شما در یک روز خاص یا در یک ساعت خاص ارائه شود. پیامد چنین استراتژی اشتباهی این است که اعضا پیشنهادات شما را به طور کل نادیده می گیرند یا اینکه، از خبرنامه ی پیامکی، ایمیلی و …. عضویت خود را لغو می کنند. کوپن هایتان باید ساده، صریح باشد به طوری که مشتری سریعا آن را درک کند و آن را به کار گیرد.

طراحی وگسترش اپلیکیشن تجاری

مهم ترین چیز در ارائه ی پیشنهادات باید این باشد که مشتری پیشنهاد شما را ارزش مند بداند چرا که وقتی مشتری یک پیشنهاد ارزشمند را با قیمت کمتری مشاهده می کند، قطعا از آن استقبال می کند و در آینده نیز منتظر چنین پیشنهاداتی از سوی فروشنده خواهد بود. این دقیقا چیزی است که مشتری را به خرید های مکرر سوق می دهد و موجب وفاداری وی به سیستم فروش می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *