اشتباهات ارسال ایمیل تبلیغات

اشتباهات ارسال ایمیل تبلیغات

wRhH_7اشتباه مهلک در ایمیل های فروش و تبلیغاتی

خیلی از بازاریابان اینترنتی هستند که از طریق ایمیل اقدام به جذب مشتری میکنند ما امروز میخوایم در این باره چند نکته بسیار حساس و مهم را بگیم و چند اشتباه مهلت که بعضی از بازاریابان اینترنتی اونو انجام میدن و بدون اینکه بدونن فواید کارشون را پایین میارن

تمرکز ۱۰۰% به موضوع ایمیل و عدم توجه به متن اصلی ایمیل

این که موضوع ایمیل بسیار مهم است واضح است و شکی در آن نیست، اما توجه داشته باشید که موضوع تنها یک بخش مهم از ایمیل است. متن ایمیل نیز به اندازه موضوع آن مهم است و می بایست بر روی آن تمرکز نمود.

ارسال ایمیل به مخاطب اشتباه

توجه داشته باشید که یک ایمیل تبلیغاتی حتما نباید برای همه مخاطبان شما ارسال شود! مخاطبان خود را بر اساس معیارهایی که خودتان می دانید گروه بندی کنید و به هر گروه ایمیل هایی را ارسال نمایید که مرتبط به آن ها می باشد.

نوشتن جملات بیش از حد طولانی

تعریف زیاد از خود
برای من (مشتری) مهم نیست که شرکت شما چقدر خلاق است و چه چشم اندازهایی دارد، برای من مهم است که شما قابل اعتماد باشید و در معامله با شما حس خوبی داشته باشم و منفعتی از معامله با شما نصیبم شود.
در نتیجه بخش زیادی از ایمیل را به تعریف اضافی از خود اختصاص ندهید!

در نظر نگرفتن و بیان نکردن مزایای مشتری

برای مشتری مهم است که بداند خرید از شما چه مزایای برایش دارد. سعی کنید در ایمیل های خود مزایا و منافعی که مشتری در معامله با شما نصیبش می شود را بیان کنید وگرنه معرفی محصول و تبلیغات را که همه انجام می دهند!

اتمام ایمیل با عبارات گنگ و نامرتبط

جمله پایانی ایمیل شما می بایست یک پیشنهاد خوب باشد که مشتری را راغب به خرید کند، از بیان جملات گنگ و نامفهموم که مشتری را سردر گم می کند خووداری نمایید.

عدم توجه به غلط های گرامری و املایی

در صورتی که این مطلب برایتان مفید بود، با اشتراک آن در میان دوستانتان ما را در جهت ارائه مطالب بیشتر یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *